«Ο Όμιλος ΑΠΟΨΗ στοχεύοντας στην απόλυτη εξυπηρέτηση των πελατών πριν και μετά την πώληση, στηρίζει και δεσμεύεται για την εγκατάσταση και την εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας -σύμφωνα με τα πρότυπα ΕΛΟΤ ΕΝ ΙSO 9001:2015 και ΕΛΟΤ 1435 – με σκοπό την παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών, συμμορφούμενων με τις κανονιστικές και νομοθετικές απαιτήσεις και τη διαρκή προσπάθεια για βελτίωση, τόσο των παρεχόμενων υπηρεσιών, όσο και του ιδίου του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.»
Η παραπάνω δέσμευση επιτυγχάνεται μέσω:
- Της εφαρμογής των απαιτούμενων Διαδικασιών Ελέγχου & Τεκμηριωμένων Πληροφοριών, Εσωτερικών Επιθεωρήσεων, Ελέγχου μη Συμμορφούμενης Υπηρεσίες και Προτάσεων Βελτίωσης.
- Της εισαγωγής κατάλληλων Δεικτών Ποιότητας, για την μέτρηση, ανάλυση και βελτίωση των κρίσιμων για την ποιότητα διεργασιών που αναφέρονται στο Πλαίσιο Λειτουργίας.
- Της τακτικής ανασκόπησης των Δεικτών Ποιότητας με στόχο την διαρκή βελτίωση.
- Της δέσμευσης για την ικανοποίηση των Υπηρεσιών Διαδικτύου, Εγκατάστασης- Συντήρησης & Υποστήριξης Προϊόντων.
- Της δέσμευσης για την ικανοποίηση των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, Υπηρεσιών Κατάρτισης & Εκπαίδευσης (Σύγχρονη- Ασύγχρονη – Μεικτή).
- Της καταγραφής και ανάλυσης των αιτημάτων και των αναδράσεων των πελατών.
- Της τήρησης προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας του πελάτη.
- Της διάθεσης των απαιτούμενων πόρων και της σωστής διαχείρισης αυτών.
- Της Προστασίας και Διαφύλαξης των Προσωπικών Δεδομένων