Skip to main content

Πολιτική Ποιότητας

«Η Εταιρεία μας στοχεύοντας στην απόλυτη εξυπηρέτηση των πελατών πριν και μετά την παροχή της υπηρεσίας επαγγελματικής κατάρτισης και δια βίου μάθησης, στηρίζει και δεσμεύεται για την εγκατάσταση και την εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης, σύμφωνα με τα πρότυπα ΕΝ ΙSO 9001:2015 EN ISO 21001:2018 και EN ISO 29993:2017, με σκοπό την παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών, συμμορφούμενων με τις κανονιστικές και νομοθετικές απαιτήσεις και τη διαρκή προσπάθεια για βελτίωση, τόσο των παρεχόμενων υπηρεσιών, όσο και του ιδίου του Συστήματος Διαχείρισης.»

Η παραπάνω δέσμευση επιτυγχάνεται μέσω:

  • Της εφαρμογής των απαιτούμενων Διαδικασιών Ελέγχου & Τεκμηριωμένων Πληροφοριών, Εσωτερικών Επιθεωρήσεων, Ελέγχου μη Συμμορφούμενης Υπηρεσίες και Προτάσεων Βελτίωσης.
  • Της εισαγωγής κατάλληλων Δεικτών, για την μέτρηση, ανάλυση και βελτίωση των κρίσιμων για την ποιότητα διεργασιών που αναφέρονται στο Πλαίσιο Λειτουργίας.
  • Της τακτικής ανασκόπησης των Στόχων και Δεικτών με στόχο την διαρκή βελτίωση.
  • Της δέσμευσης για την ικανοποίηση των Υπηρεσιών Διαδικτύου, Εγκατάστασης- Συντήρησης & Υποστήριξης Προϊόντων.
  • Της δέσμευσης για την ικανοποίηση των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, Υπηρεσιών Κατάρτισης & Εκπαίδευσης (Σύγχρονη- Ασύγχρονη – Μεικτή).
  • Της καταγραφής και ανάλυσης των αιτημάτων και των αναδράσεων των πελατών.
  • Της τήρησης προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας των ενδιαφερόμενων μερών και ειδικά του πελάτη η / και ωφελούμενου.
  • Της διάθεσης των απαιτούμενων πόρων και της σωστής διαχείρισης αυτών.
  • Της Προστασίας και Διαφύλαξης των Προσωπικών Δεδομένων

ΣΤΟΧΟΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

  • Η ικανοποίηση των καταρτιζόμενων και όλων των εμπλεκόμενων μερών με την παροχή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικών υπηρεσιών και συμπληρωματικών προς την επαγγελματική κατάρτιση προϊόντων και υπηρεσιών, στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.
  • Η άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα και στα παράπονα των πελατών η / και ωφελούμενων αλλα και όλων των ενδιαφερόμενων μερών της εταιρείας
  • Να γνωστοποιήσει την πολιτική στο προσωπικό αλλά και να είναι διαθέσιμη στα εξωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη της επιχείρησης, ώστε αυτή να μπορεί να εφαρμόζεται ικανοποιητικά.
  • Η ενθάρρυνση του προσωπικού αλλά και των εξωτερικών συνεργατών, ώστε να συμμετέχουν ενεργά στην εφαρμογή του ΣΔ.
  • Η συνεχής Βελτίωση και Ανάπτυξη του Συστήματος Διαχείρισης ώστε να διατηρείται «ζωντανό» εργαλείο διοίκησης της εταιρείας ΑΠΟΨΗ Α.Ε.
  • Ο σταδιακός μετασχηματισμός της εταιρίας ΑΠΟΨΗ Α.Ε. σε μια ψηφιακή ακαδημία γνώσης και επαγγελματικής αριστείας.
  • Η παροχή καινοτόμων εκπαιδευτικών υπηρεσιών με τη χρήση σύγχρονων μέσων και εργαλείων (Education 4.0).

HR Community Awards

 Ο Όμιλος επιχειρήσεων ΑΠΟΨΗ έχει διακριθεί στις παρακάτω πρακτικές HR:

  • Βραβείο Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Βραβείο Ψυχομετρικών Εργαλείων
  • Βραβείο Συμβούλων Επαγγελματικής Ανάπτυξης

Κάτι που αποτελεί μία ακόμα ένδειξη της προσήλωσης του Ομίλου στην Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, τόσο σε επίπεδο απασχολούμενου προσωπικού, όσο και σε επίπεδο παροχής υπηρεσιών.